Onsdag kväll

Dagarna går fort, onsdagen har blivit kväll och jag kurar upp mig i soffan.
Haft en bra dag idag, morgonkaffe hos bästa Anna och Molly, Mostrarna kom också förbi.
 
Möte hos Magnus och en mycket kreativ timme som jag tror kommer att resultera i ett bra slutjobb.
Ungdomar till Kungsberg och torsk middag.
Några timmars datajobbande på kvällen framför tv:n och mästerkockarna.
Bara älskar mästerkockarna, vissa mer än andra och mina favoriter gick vidare!
 
Imorgon är det dags för 2014 första kommunstyrelse. Inte så lång dagordning men det brukar kunna dra ut på tiden ändå ;)
På fredag blir det en bra dag! Jag har en mycket speciell fikastund inbokad - som jag har saknat!
Efter det bär det av mot Karlstad, hotell, god mat och hockey. Leksand skall besöka Färjestad och jag hoppas det går min väg!
 
Nu är det snart dags att krypa ner under täcket så god natt världen!
 
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0