Vår, VRE och virkon

Hallå där!

Det är nästan så det ekar när man loggar in här.....

Som rubriken påpekar så finns det en älskad och två hatade just nu. Vill att det skall bli vår, nädå jag hatar inte vintern den kan också vara härlig men just nu vill jag ha vår, vårsol och varma kinder.

Barn som hoppar i vattpussar och kaffekoppar på små trädgårdsbord.

 

VRE och Virkon skulle jag vilja utrota! Guds otyg till vårdpersonal! Lagom man inser att det kommit för att stanna - för så är det nog nu känns det som - då trasslar en liten ESBL in från ingenstans. Så dety säger jag bara - varför är vi så oroliga för calici?

Jag kanske tittar in här lite oftare framöver, så ekot av tomhet och tystnad försvinner.

Puss och kram till er alla mina läsare!

//S

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Camilla

Ääääntligen!! En uppdatering :)

2014-01-30 @ 21:53:52
URL: http://jeanpilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0