Onsdag

Ledigheten är slut och jag har börjat jobba igen.
Skönt att börja jobba igen och få lite rutin på vardagen. Det känns som om jag är en ganska duktig sköterska och jag gör nog ett rätt bra jobb. Men på måndagen kände jag mig rätt ny efter 5 veckors frånvara från jobbet.
Saknar jobbet en del faktiskt och mina kollegor, tråkigt att många slutat eller gått hem på barnledighet.
 
Efter jobbet igår blev det en tur till köpis med Emili och sedan stallet en sväng så jag kom hem vid 21 tiden efter att ha åkt 05:20 på morgonen.
 
Det var folkrace i helgen som var för ovanlighetens skull. Linus avslutade som vinnare bland juniorerna :) Så tokstolt är man ju då!
Emili körde dam/veteran och det gick sådär, första gången hon haft så mycket problem med bilen på 5 år. Men det händer alla någon gång.
 
Dags för lite tv och soffslöande!
 
Puss och gonatt!
 
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0