Som så många andra....Det snöar idag.......

Ja lögn vore det att påstå något annat! Helgen har snart gått och Daniel har skottat snö hela helgen känns det som :)
Men jag gillar att det kommer snö men det skulle kunna komma i små etapper!
Linus är överförtjust - det blir mycket skoter när det finns snö. Idag har han och Linnéa åkt en sväng och grillat korv- Härligt!
 
Emili jobbar eftermiddag och har varit ut och ridit på förmiddagen.
 
Själv har helgen inneburit städ, tvätt och matlagning. Tagit reda på lite som låg i kylen idag så nu är det kul att öppna den igen.
Middag idag blir hemmagjord rostbiff, potatisgratäng och en grönsallad. I övrigt har jag gjort både kyckling med currysås och en köttgryta idag så nu finns det matlådor för dom som skall jobba ;)
 
Jag själv, jag är ju "ledig" den här veckan. Politikeruppdrag på torsdag och lite smått och gott övriga dagar men mycket hemmatid blir det.
 
Har precis tvättat håret och satt mig i soffan framför spisen med datorn. Kolla runt lite på bla möbler, skulle vilja ha lite nytt så vi får se hur det blir.
Det är härligt att sitta inne med lite tända ljus och titta ut på busvädret, ladda upp med en kopp kaffe och höra vinden blåsa ute. Nästan som att vara i en mysig film på tv.
 
Njut av snön även om den är jobbig när den kommer!
 
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0