2015...inlägg nr 1.

2015 började inte så bra, å då tänker jag på vädret!
Regn och inge snö, hur tråkigt kan det bli? Urtråkigt.
Nu har det iaf kommit lite snö och det blev genast ljusare ute.
 
Nyår firades hemma med hjärtat och var en väldigt nykter tillställning med god mat och en skön soffa :)
Båda barnen var på nyårsfest och då vill jag att vi kan sätta oss i bilen och åka om det blir några problem.
Känns som en sund inställning att kunna ställa upp för barnen!
 
Den här veckan har jag arbetsvecka vilket betyder måndag, tisdag, fredag, lördag och söndag natt.
Jag trivs fortfarande mycket bra på mitt jobb men det har varit tungt ett tag nu. Många "tunga" patienter med orättvisa diagnoser! En del patientfall berör mig otroligt mycket och det har varit några sådana nu.
 
Idag, eller ja ikväll, tog jag ett för mig viktigt och lite jobbigt beslut som jag nu skall försöka leva upp till.
Nä jag tänker inte berätta vad det är men det är ett bra beslut som skulle ha fattats för länge sedan.
 
Ska försöka gå och sova nu så sov gott därute!
 
//S
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0