Sakta kommer det tillbaka.....

Det är nog lite så att sakta, sakta börjar man hoppas att saker och ting kanske kommer tillbaka.
Sånt som en gång var avkoppling kanske blir det igen.
Under en livstid omvärderar man livet ganska många gånger och det är när det är som jobbigast man måste omvärdera vad som är viktigt.
 
Varje gång en tung och jobbig period går mot sitt slut så lyckas något annat poppa upp.
Igår blev dock något jobbigt helt plötsligt så självklart och snart ser andra det också.
Mitt hjärta lättas upp lite och solen kommer dessa mörka och tråkiga höstdagar.
 
Har hittat ett fint hus också, dock inte till salu just nu men man vet ju aldrig.
 
Natt två av tre är nu avklarad och jag skall krypa ner i sängen. Hunnit få lite kvalitetstid med dotra har jag också.
God natt mina kära!
Taggar på för tredje natten med täcke och kudde!
 

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0