Bästa vän

Ibland önskar jag att jag hade en riktig bästa vän, en sån som man kan gå till när allt bara är skit och bryta ihop hos. En sån vän som bara finns där oavsett vad som är fel.
En sån vän som kan säga att allt blir bra, en vän som finns där som man inte behöver vänta på.
 
Jag är så trött på att vänta på alla, trött på att jag skall ställa upp men när jag behöver något så
finns det ingen där som kan hjälpa till!
 
Det känns som om det var evigheter sedan något var bra nu, ändå säger jag alltid att det är bra när någon frågar för det finns ändå ingen som har tid att säga något om jag skulle erkänna att allt var skit!
 
Det skulle vara så skönt med någon som jag skulle kunna kalla "bästa vän"!
 
//S
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0