Ny vecka!

Helgen har gått och imorgon är det måndag igen.
En helg med sysslor som inte hunnits med tidigare eftersom det hela tiden är så mycket annat :)
Jag har hunnit med tvätten, manglingen, trädgården och lite hästar också.
 
En lugn och skön helg med andra ord.
I fredags gjorde jag ett besök hos bästa Petra och det behövde jag, någon som lyssnar, skvallrar, skrattar och bjuder på fika - det är den delen av livet som kallas själavård.
 
Jag funderar på att gå ner loite i tid under några månader, tror jag kommer att behöva det för att orka med vardagen. Sen vill jag kunna vara delaktig när mammas behandling dras igång. Sen tropr jag det är bra med tanke på att november aldrig vart min bästa månad på året.
 
Nu taggar jag på för ny arbetsvecka, nya måsten men också nya roligheter.
 
Puss på er mina vänner!
 
 
//S
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0