Torsdag och snart helg!

Det är sol och varmt, det har varit så i stort sett sedan början på maj månad. Jag älskar vädret :)
Skjutsat mamma till Hc idag för provtagning, pk prov varannan vecka. Tanken är att hon snart skall slippa waranet, proppen var borta vid kontrollrtg för någon vecka sedan.
 
Varit och tittat på ett bete till lilla hästen å, jättefint och vilket läge på huset, så vill ju jag bo....
Nu håller jag på att tagga på för en kväll på folkracebanan och testkörning av motala bilen. Trevliga människor i den där folkrace världen. Vi är nog lite galen allihopa.
 
Har börjat packa husvagnen också, så här tidigt har jag aldrig packat inför en resa någon gång, det brukar jag göra dagen innan men det är rätt skönt att jag snart är klar. Förhoppningsvis hinner jag och Daniel med någon liten tripp nästa vecka innan vi åker till Motala. Skulle vilja göra något som inte är folkrace eller rallycross inspirerat :)
 
Så...nu är det dags för lastning av bil så vi hörs en annan dag :)
 
//S
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0