Sjukhus

Återbesök på öron/näsa/hals idag. Det såg väl rätt bra ut med stämbanden så för den delen är jag numera frikänd. Mina förstorade lymfkörtlar är fortfarande förstorade vilket innebär att jag måste gå på kontroll igen och står nu under ÖNH när jag får ont i halsen.
Det känns väl rätt bra att dom håller koll på det men min tanke är att jag inte skall behöva bli sjuk igen :)
 
Stannade till i valbo på hemvägen och tog en fika och gjorde ett besök på hööks. Inköp av ridbyxor behövdes göras.
 
Nu är det kaffedags och sedan bär det av mot stallet och lilla hästen men det blir ingen ridning idag utan bara lite pyssel.
 
Ha en bra kväll mina fina 💖
 
//S 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0