Jaha ja.....

Jobbat idag och haft en bra dag. Anna och Maggan har suttit med helger och nätter inför nästa schemaperiod. Fick rätt bra början på schemat.
Brellan har varit på jobbet idag, börjar bli tungt åt henne nu, magen är riktigt stor och har sjunkit bra mycket. Vi började fundera på det här med nya gravida på jobbet eftersom 111A brukar ha 2 eller 3 gravida. Är lite kul att jag vet nått som andra kanske inte vet som jag har vetat ett tag ;)

Jag har precis klivit ur badet, ett hett bad med levande ljus och en bra bok i lurarna. Var länge sedan jag badade sist så det var inte så tokigt det heller. Imorgon är jag ledig, förresten så är jag ledig till fredag natt nu sen har jag natthelgen med Hansson.

Nu är det dags för familjen att se på Wallander innan det blir gonatt.

//S

Kommentarer
Postat av: camilla

SARAH!!!! du vet väl att du måste berätta till mej också :D

2009-08-13 @ 01:45:43
URL: http://jeanpilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0