Halvledig dag!

Ska jobba inatt så jag har sovit bort halva fm. men det gör ju inget, har ju inte så mycket att göra ändå...haha.
Nu är Linus på väg hem med Victor. Ska försöka pallra mig bort till Bertil idag, måste fixa lite där med. Han skall ju komma hem om 1 vecka. Få se hur han mår. Ska bli kul. Jag kommer nog att tycka att det blir lite jobbigt när han kommer hem, eftersom det är som det är. Men det ordnar sig.

Danne skall vara på UG ikväll, lite roligt eftersom det alltid är jag som brukar sköta det. Igår städade vi huset och han gjorde faktiskt en hel del. Han kanske håller på att växa upp??


Nästa vecka skall jag åka och beställa tapeter, något i brunt hade jag tänkt.  Gardinerna ligger på posten och bara väntar. Barnen har sportlov så det lär väl bli en tur till köpis så dem blir nöjda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0