Ny del i mitt liv!

Idag är det måndag, jag ska på högskolan å titta igenom vad jag skall göra de dagar jag ska vara där under kommande 2 månaderna. Lite nervöst är det nog men det får jag gömma undan så det skalll nog gå bra.

Har vart i stugan i helgen, fällt 4 stora granar som stått bredvid huset. Daniel är riktigt duktig. Calle och Lina har hjälpt Daniel och jag har stått för markservicen. Det var ju lite kallt när jag och Linus kom dit på fredag em, -5 gr inne...faktiskt varmare ute. men vi eldade så det blev snabbt varmt.
Rätt mysigt att vara där på vintern. Ska försöka åka dit igen till sista april för att göra sommar. Har mätt lite fönster så jag kanske kan ordna lite i nya rummet nästa gång :)

Emili blev sjuk på lördag kväll också, kräktes, feber å alldeles prickig i ansiktet så idag skall hon vara hemma från skolan. Emili och  Linus anglade på lördag morgon...inte en sprätt. Skittråkigt för dom. Nu skall jag skicka Linus till skolan å plocka ordning lite innnan jag skall åka.

Puss på er och ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0