Tack för lunchen!

Vill bara att du skall veta att det betyder mycket för mig. Du får mig att känna mig så otroligt bortskämd, hjärtat ler när jag ser dig i korridorerna och jag får ett leende på läpparna.....undrar varför. Det är konstigt att du kommer just när jag behöver ett andetag av dig. Du är speciell, har ett hjärta av guld och ögon att drunkna i. Din famn är alltid varm och mjuk.
Jag tror att du alltid kommer att ha en plats i mitt hjärta å jag skall göra som du sa - skita i alla som vill vara min vän när de behöver min hjälp. Vänskap bygger inte på andras behov av hjälp utan på ömsesidig respekt som man bygger upp tillsammans.

Tack du underbara för att du finns för eländiga mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0