Ledig torsdag.

Jag idag är jag ledig. Ska till perslunda och prata med rektor och lärare om min tonåring till dotter. Hon har problem med engelskan och har bett om hjälp och då måste jag åka på möte föär att se om hennes problem är så stora att hon kan få extra hjälp. Vart har den här världen tagit vägen igentligen? Jag trodde att man fick hjälp om man behövde det, inte att vi vuxna skall avgöra om hon behöver hjälp eller inte! Men jag fattar väl inget jag som inte är lärare.

Linus skall jag på utvecklingssamtal med på fredag få se hur det går!

I helgen skall det då ske, Bertil skall flytta till en lägenhet, två rum och kök, hur skall han få plats? Han vill ju inte avvara något från huset och fem ru och kök på två plan blir svårt att klämma in i en 2:a:)
Calle och Lina kommer hem imorgon vid lunchtid på fredagen så vi får väl se hur det blir. Dom hade ju fått en del problem med kattvakt och annat. Jag skall laga mat i helgen jag, all mat utom frukost skall jag fixa, undrar vad jag skall hitta på.

Nu är det dags att titta så barnen kommer till skolan, vi ses!

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0