Brunt, vitt och silver....

ja det är rätt fint ihop. Mitt tvrum börjar ta form igen och det skall bli så himla skönt när det blir klart i det här huset. Som läget är nu så är allt bara i en enda stor röra. Det är lortigt överallt och ingen ide att göra nått åt det ännu. Men lugn, det kommer. Just nu håller jag på att tvätta våra täcken som skall läggas i sängarna när vi börjar bli klar. Alla mattor är tvättade, handdukar, gardiner och dukar.

Daniel jagar idag, det var ju rådjurspremiär i torsdags så idag bar det av till skogen med två sugna hundar. Själv hade jag sovmorgon idag, vilket innebar att jag klev upp kl 07,30, vad jag nu skulle upp då och göra? men nu är jag vaken så då får jag väl lite gjort innan jobbet iallafall. Ska jobba kväll idag och fm imorgon. Linus ligger uppe i soffan med täcke och ser på barntv. Emili, ja hon sover och hon får väl göra det ett tag till.

Det känns som om min planering håller tidsschemat bra, om det fortsätter så här så kommer jag att vara redo om ca 1 månad men jag får en känsla av att det inte kommer att gå riktigt så fort. Men jag väntar så gärna. Nu dags att göra lite frukost! Puss.

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0