Kollegan!

Jag har en kollega på jobbet, i och för sig så har jag många, men hon är lite speciell. Jag har en del speciella kollegor också men det finns några få som jag ofta tänker på när jag är hemma. Dom har gjort ett intryck på mig som gör att jag älskar dom på ett speciellt sätt.

Den här tjejen är ung, vacker, lite rund, har ett skratt som lockar med alla. Hon har åsikter som jag kan känna igen mig själv i. Visst låter det som om jag vore lite kär? Men jag känner nog lite så, på ett kompisplan. Jag vet att hon säger som det är när jag gör något tok. Så idag, satt jag på facebook som vanligt och hittade en låt som var så fin. Vet inte riktigt varför jag tänker på henne när jag hör låten men det var min första tanke.

Det gör ju inte saken sämre att hon påminner om sångerskan, lite samma vackra ansikte, leendet på läpparna och det där vackra som bara hon har. Jag vet att min vän inte har haft det så lätt den sista tiden så därför vill jag att du skall ha det här med dig i ryggsäcken när du känner dig ensam!

Bara till dig Camilla!

//S


Kommentarer
Postat av: Mami

Hon var rörd och jag blev STOLT de är min Millan de.

Hon visade mig loggen(lite malligt) så där.

Varma hälsningar från den STOLTA MAMMAN

2009-09-10 @ 01:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0