Onsdag!

 

Jag har jobbat inatt. Det var till en början en bra natt. Strulade till sig lite vid två och blev lite kaotiskt vid sex, men jag är ändå nöjd med natten. Innan jag åkte mot sängen ordnade jag lite kläder till Emili från textilförrådet. Hon skall vara en dag med mig på jobbet. Ska bli riktigt kul.

 

När jag vaknade hade Anna messat mig och vela ha kaffe. Så Anna, Emmy och Moa kom förbi och drack en kopp med mig. Fick lite panik när jag insåg att jag inte hade dammsugit men idag fick dom ta det så.

 

Våren är på väg  - äntligen. Det är så skönt när jag kan ha dörren öppen, hänga ut tvätt och sitta ute och njuta av solen. Resten av den här veckan är jag ledig så jag hoppas att det blir så här härligt väder så jag kan vara ute mycket.

 

Nu blir det ett varmt bad sen tv-soffan och en kopp kaffe.

 

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0