Saknad!

Det finns en del dagar då jag saknar dig, det vi hade och allt vi pratade om. Ibland var jag ganska irriterad på dig men det gick oftast över.
Idag är en sån dag som jag hade behövt dig. Nån att gnälla till, nån att kasta trötta ögon till, du förstod oftast vad jag menade.

Svärfar har varit här och ätit middag idag, eller rättare sagt så är han kvar än. Han och Danne sitter och dricker whiskey och pratar skit. det blir lite jakt, sommarstuga och annat skitprat.
Emili och Linus hade kompisar på middag idag också, kristoffer och Amanda. Det var ett tag sedan Krille var här nu men igår kom han hit igen min lilla "andragosse". Det går så bra när han är här. Han gör inget väsen av sig och är så himla snäll. Amanda var en ny bekantskap, även hon mycket snäll och söt.

Imorgon blir det kirurgkliniken en kväll sedan natt på tisdag sen är jag ledig resten av veckan. Ska bli skönt nu när barnen har lov. Nu skall jag se på tv en stund sen blir det gonatt. Vi hörs väl snart igen kanske!

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0