Vänskap

Vänskap är något som för mig växer fram genom gemenskap och samvaro. Ibland växer sig vänskap stark och ibland svalnar den fort. Jag har de senaste dagarna fattat beslut som gör att vänskap för mig kommit att ta en helt ny vändning. Det är märkligt att man upptäcker att den man trodde var en av dom bästa helt plötsligt försvinner utan ett ord.
Jag kan inte komma på att jag gjort något för att det skall kunna bli så här. Är det inte så att om en vän gjort något fel så skall man kunna prata med varandra för att lösa det? Det kan ju vara jag som missuppfattat något men jag tror inte det. Jag pratade med ”syster” om det eftersom jag har mått lite dåligt över det men hon tycker inte att jag skall bry mig. Men det är ju så svårt.
Det går inte en dag utan att jag tänker på vad jag gjort för fel. Hur kan någon få en ”vän” att må så dåligt. Jag vet att du också mår dåligt men bollen ligger hos dig, jag undrar bara vad som skulle hända om du kom som om inget hade hänt?

Jag skall nog sluta bry mig, men kan man göra det när det gäller en vän?

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0