Arrogans eller...

Idag skiner solen igen men det är inte så varmt som det har varit förut. Dagen började med ett tandläkar besök med Linus, han har tänder som kommer lite snett så nu skall 2 mjölktänder tas bort få se om det kan ordna till sig.

 

Efter det blev det morgonkaffe hos Johanna, Anna var där också. Mycket trevligt!

På eftermiddagen fick jag besök av Emmy och Marina som var lite kaffesugna. Så idag har jag haft en lugn och bra dag och det är tur det för jag skall ut och jobba inatt. La mig en stund och försökte vila men då tänkte jag på en hel del annat så det blev inget sova av. Men tankarna var bra!

 

När Daniel kom hem så sa han att han skulle klippa gräsmattan! Gissa om mitt humör brann till i huvudet! Jag klippte ju i lördags, men det dög tydligen inte så nu har han klippt om på baksidan med motiveringen att det hade växt så mycket, dåligt Daniel, riktigt jädra kasst att skylla på att det hade växt så mycket! Det dög inte att jag gjort det!

 

Nu är det dags att göra mig iordning inför natten arbete!

 

//S


Kommentarer
Postat av: camilla

men Sarah, nu har du ju en anledning att inte behöva klippa den på hela sommaren.

Du kan skylla på att den växer så "snabbt" när du gör det! Så det är lika bra att han gör det i sommar :D

2010-05-26 @ 23:35:37
URL: http://jeanpilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0