Ledig.

Idag har jag varit ledig. Har varit till pappa en sväng, Träffat Johanna, skjutsat Emili till stallet. Jag har varit till Sandviken och handlat och det gick ju bra. Handlarlappen låg kvar hemma och jag gick bara och tänkte på annat så jag inte riktigt kunde handla. Hur kommer det sig. Att man tänker på så mycket att man glömmer att handla. I och för sig så tänkte jag bara på en sak och det har tydligen större inverkan på mig än vad jag har fattat. Måste göra något åt det!

Har nyss kommit hem från ett möte, soc dem har haft nomineringsmöte så nu är jag nominerad till kommunstyrelsen och utbildnings och kulturnämden -UKN- i kommunen.
Vi får väl se var jag hamnar när besluten tas.
Jag vill ju gärna sitta i UKN eftersom jag brinner för våra barn i skolor och omsorg. Jag har kämpat en hel del för att byskolorna skall få vara kvar och vill även i fortsättningen att byarna skall få ha sina skolor kvar och att dom skall få utrymme att utvecklas.

Nu är det dags för tapeter i Linus rum så puss och hej!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0