Gävle.

Idag är jag i Gävle. Väntar på Anna som är på kurs idag. Själv skall jag nog ta en sväng till IKEA och sedan en runda på köpis. Kan behöva lite inspiration så jag kan drömma mig bort en stund och få till något riktigt bra.
Tack alla som gjorde min dag igår helt underbar. Min älskade Daniel hade köpt present fast jag sa att han inte skulle. Jag hade ju redan fått en bärbar dator i present men fick ändå en stavmixer med hackskål och vispbägare till. Barnen väckte mig igår med paket och sång. Sen kurade vi i sängen en stund. Mysigt fast barnen börjar bli stor. Men barn blir nog aldrig för stora för att kura!
Nu bär det av, få se om det blir någon shopping! Puss

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0