Hemma.

Ja nu är jag hemma, blev en snabb vända in i Valbo. Handlade lite nya kläder så jag iaf kan tro att jag är lite snygg ;) Nädå, jag är nog lite fin, har nog ett sött ansikte och en ganska kramgo kropp. Hittade iallafall ett par leggings och en tunika. Tunikan skall jag ha med när jag åker till Kalmar på konferens.

Jag har sagt det förrut och säger det igen. Men vad jag tänker när jag åker hem från jobbet. Jag har tänkt på dig hela dagen, vad är det som är så speciellt med dig så jag inte kan koppla bort det en sekund? Du påverkar mig mer än du tror!

Idag har jag bra självkänsla, jag känner mig nöjd med mitt arbete idag och kan till och med säga att jag har något lite som någon kan se som attraktivt och sådana dagar är bra och det blir bara fler och fler av den sorten. Mycket tack vara dig, du som sätter griller i huvudet på mig, som får mig att tro att jag är någon. Du vet att jag skulle komma till dig när som helst på dygnet om du behövde mig!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0