Ojdå....

Här var det länge sedan jag var;))
Nån ursäkt till varför har jag egentligen inte men nu är jag här så var nöjd med det!
Livet går väl vidare och jag trivs bra med det läge som är nu. Emili åker folkrace, Linus har bytt skateboard mot cykel och jag jobbar.
Jag älskar fortfarande Daniel och han mig.

Familjen Andersson har köpt husvagn! En Kabe 590 XL, jättefin. Så nu skall den inredas så vi är redo när våren kommer och folkracetävlingarna drar igång, min dotter säger att vi skall vara borta varje helg då.
Linus har flickvän, Felicia. Jättesöt och han är såklart tokkär! Kan ju vara därför han alltid vill vara i Ockelbo och cykla!?

Nattsuddar hela den här helgen och sover på dagarna så något socialt liv har jag inte nu. Tur det finns arbetskamrater och patienter som inte förstått att man skall sova på nätterna!

Nu är det dags för frulle och lite kaffe så jag får åka hem snart. Puss!

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0