Helt sjukt trött!

Ja så var min kansla imorse när klockan ringde 04:40! fatta vad tidigt 04:40 är. Jag har ju som bekant jobbat en hel del nätter denna sommar och nu kom straffet. Men dagen har gått, mycket konstigt har behövts utredas och mycket klokare har jag blivit.
När jag kom hem lagade jag mat och sedan vart det stallet med Emili. Nu är jag äntligen hemma och får sitta stilla. Riktigt skönt faktiskt.

Tänk att nu är det en sån där period när jag funderar en massa igen. Det finns val man kan göra i livet som är så himla svåra att göra. Ska man eller skall man inte, att det skall vara så svårt.
Hur skall man kunna avgöra vad som är rätt när man så gärna vill något som kan bli så fel?

Ja vi får väl se hur tankarna går, hoppas jag fattar rätt beslut, och tänker med hjärtat.
Puss.

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0