Slut på ledigheten!

Semestern är slut och inatt börjar jag jobba. Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte har ångest men jag vet att det brukar ordna sig bara jag kommer till jobbet.
Det har varit en jättebra semester, många nya och fantastiskt mysiga bekantskaper. Vädret har varit relativt bra och vi har varit lediga på riktigt!

Daniel börjar jobba på måndag och veckan efter det börjar skolorna. Utan att verka elak så är det skönt att allt blir "som vanbligt" igen. Det blir lite mer rutiner på vardagen då. När det är lov är allt så rörigt, det blir som inte någon riktig ordning på något.

Alice växer också, hon börjar få lite konstiga propotioner på kroppen nu när inte allt växer i samma takt. Hon har långa öron och ben men hon är så himla söt. Jag skall försöka fixa lite kort på henne så ni får se hur hon ser ut nu.

Nu blir det lite soffvila så jag orkar jobba inatt.

Puss på er!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0