Dag 1 som idiot!

Ja nu är det gjort. Var till jobbet idag och lämnade min sjukskrivning. Vi har så underbar personal på mitt jobb, idag var sötnöten där, och fru Axelsson. Alltid lika härligt att träffa er. Sen har vi ju Tilda, Tack underbara för att ni finns!

Jag vet att jag inte skall säga idiot så tagga ner alla som hetsade upp sig.
Jag vet kanske att det inte är så men i vissa lägen känns det så.

På hemvägen handlade jag en ny bärbar telefon, vissa små fyrfota vänner i huset hittade ju den andra och ville ringa lite.
Köpte första delarna av grey´s också, och det är självvårdande!
Från Sandviken fick jag sällskap av Emili eftersom hon slutade tidigt.

Nu är det dags för lite husvård, göra eld i spisen och kanske hänga en maskin tvätt.

Puss på er mina hjärtan!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0