Insnöad!

Idag är jag insnöad, bokstavligt insnöad. Garagedörren går inte att öppna och från ytterdörren till vägen är det 1 m snö.
Hade tänkt åka och handla idag men det får nog vara, Daniel får handla på vägen hem idag. jag har inte varit ut på hela dagen men jag tror inte jag bryr mig. Skall försöka våga mig ut och skotta av lite innan Daniel kommer hem.
Jag skall jobba inatt, en singelnatt så det går bra. Sen är jag ledig över helgen.

Idag fyller mamma 60 år - Grattis älskade mamma!
Vi kommer till dig på fika ikväll.

Barnen är borta ikväll, Emili är hos Lars och Linus skall åka till Bollnäs - om nu tågen går.
Nu är det dags att göra ett ryck i huset sen skotta lite snö.
Ha en underbar helg!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0