Ett varmt hjärta.

Idag har jag varit ledig, har haft en slö och bra dag.
Har varit in till jobbet en sväng på eftermiddagen och bjudit på lite fika på vårt apt. Jag är ledig imorgon också, då skall jag försöka handla lite till hushållet. Jag vet inte när jag var och handlade sist. Skall till systembolaget också, allt mitt röda vin är slut och det går inte för sig.

Tänk vad ord kan göra stor skillnad i livet, kan man bli kär i ord? Jag tror nästan det. En del skriver så fint, så vackra ord att mitt hjärta slår dubbelslag. Ord kan beröra mig så jag gråter men även så jag skrattar. Jag läser många bloggar och en del berör mig så himla mycket.
Jag har tydligen läsare som tycker så om min blogg, jag trodde inte jag kunde beröra så, men det är ju roligt.

En av mina läsare har berört mig så jag blir varm i hjärtat, jag vet inte varför men den läsaren skriver vackert, har ett bra upplägg i skrivandet och jag kan inte sluta tänka på det du skriver. Det måste betyda något men jag vet inte vad.

Nu skall jag och mitt varma hjärta göra lite nytta här hemma.

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0