Lördag

Jag blir så glad för din skull, jag hoppas du njuter av kvällen. Den här kvällen kommer att ge dig så mycket energi och ork. Du är en av få människor i den här världen som jag verkligen unnar denna lycka.

Själv dricker jag lite rött vin, har blivit en del vin på slutet men jag mår bra av det så jag skiter nog i vad andra tycker.
Har städat idag, jo jag är inte riktigt klar än men nästan. Julen håller på att försvinna från Rävåsvägen 3 för den här gången och det känns skönt. Jag tycker julen är mysig men nu räcker det, nu vill jag ha vår med massor av vårkänslor, långa promenader och kanske ett och annat erkännande. Det brukar bli lättare med sånt på våren.

Att saknad kan komma så hårt i hjärtat. Ibland blir jag helt tokig av saknad.
Jag fick ett mail idag - jag blev så glad. Så fina ord, vad har jag gjort för att du skall ge mig så fina ord! Tack!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0