HIG

Ja nu är det klart, föreläsningen gick bra, ganska bra. Det finns några småsaker som behöver ändras om det är så att jag skall hålla föreläsningen en gång till. Det är så roligt med studenter, ett gäng människor som vill lära sig. Som bara insuper kunskap.

Nu är det seminarierna kvar med patientfall. Skall bli riktigt kul att höra vad studenterna kommer fram till. Ofta kan man lära sig mycket mer av att disskutera saker inte bara skriva tentor och göra prov.



På eftermiddagen har (S) haft beredningsmöte. Alltid intressant!  Vi var inte så många idag men det blir alltid diskussioner.

Nu har jag nyss klivit upp ur badet. Jag har smaskat i mig ost och kex och tänkte ta ett glas rött men med min huvudvärk så skippade jag vinet.
Nädå, det är ingen fara bara för att jag har huvudvärk idag, jag tror att det beror på att alla spänningar släpper.

Jag skall be älsklingen massera mina fötter lite innan jag skall krypa ner under täcket.
Puss på er!

         

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0