Lördag kväll.

Det är lördag kväll.
Veckan som har gått har varit relativt bra. Jag har bara jobbat torsdag natt den här veckan, det blev ändrat eftersom någon var sjuk.
Jobbade med Anna och det har jag inte gjort många gången men nu har det blivit tätt me4d arbetspass med henne och det är jättekul.

Den natten dog Daniels mormor också. Inte så kul men hon var sjuk och 96 år gamal så för hennes skull var det skönt men det är alltid jobbigt när någon man tycker så bra om går bort.
jag ser dig fortfarande vid köksbordet med en cigarett i handen eller som i början när jag träffade dig med huvudet i ett land och rumpan i vädret.
Du får träffa din Gunnar nu igen - Älskad och Saknad - Gunilla Göthe <3

Rust av vardagsrummet går framåt, Tomas och Danne har satt upp "fin tapeten" idag, blev sjukt bra!!
Jag är så nöjd. På måndag eller tisdag är det dags för inlägg av nytt golv sen är det möbler och städ kvar.
det är länge sedan jag hade så lortigt inne som jag har nu. Slipdammet har intagit varje vrå i mitt hem men nu får det vara så, det skall städas bort i veckan som kommer.

Eddie bor hos oss i natt, jag leker fullfjädrad faster. Gobiten ligger och sover nu, vi får väl se hur länge han tänker sova.
Själv skall jag se på tv en stund innan det är dags att krypa ner och försöka sova några timmar så jag orkar vara faster imorgon också.

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0