Jobbvecka och terminsstart.

Jobbat förmiddag idag. Gick bra fast jag suttit i receptionen. Det är lite rörigt ibland men idag har det varit en lugn dag, inte så mycket förrändringar på avdelningen.
Det är riktigt jobbigt att kliva upp så tidigt och ge sig iväg till jobbet men det går.
 
Nu på kvällen har det varit terminsstart för Emili i stallet. Hon har ridit Maggie och det gick bra. Hon tycker dock att hon är lite seg eftersom hon är van med sig trilska Happy Feet :)
 
Imorgon börjar Linus skolan, han har precis mannekängat för mig i sina skolkläder.
Så Nice mammas lilla snucke gosse!
Han blev såå fiin!
Han börjar i nian nu min Linus. Tänk så fort tiden går!
 
Själv skall jag se på tv en stund innan jag däckar i säng.
 
Sov gott gobitar!
 
//S
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0