Veckan har börjat......

Så var jag igång då.
Har jobbat två nätter och det har gått bra. Lite lagom pyssligt men inte stressigt.
Jag skall sova länge idag, jag och hundarna.

Stod och tittade ut över sjukhusområdet nu inatt och fick plötsligt lite vårkänslor.
Vad härligt det skulle vara med lite porlande bäckar, dammen som dånar mot stenarna och snödroppar som tittar upp ur snön. Att det känns så bra med vatten över hela gården, illaluktande gräs och vatten mellan tårna fast man har skor på fötterna :) Trodde väl aldrig att jag skulle längta efter sånt.



Men vi går ju mot den tiden, med vårförälskelse, barfota fötter och knoppande träd.
Vad jag längtar!

Nä, slut för nu, puss!

//S






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0