04:30, Jönis och Grey´s.

Imorse klev jag upp 04:30 och gjorde mitt första arbetspass sedan min sjukskrivning.
Fick jobba med Lina L idag, det var så himla skönt, hon är lugn och helt underbar.
Hennes otroliga personlighet gjorde min dag idag. Tusen tack Lina!

Birgitta Jönis har jobbat sin sista dag idag, tokiga och roliga Jönis. Maria hade köpt tårta och en jättefin bukett tulpaner till henne. Det blev en hel del tårar men också en hel del skratt.
Hoppas hon får en underbar pensio0n nu och kan njuta av ledigheten.

När jag kom hem så hade sjätte och sjunde säsongen av Grey´s landat i min brevlåda så nu sitter jag och tittar på ett avsnitt. Det är ju så himla bra.
Jag jobbar förmiddag imorgon med. Det är hemskt att gå upp så tidigt men det funkar bra. Blir trött på kvällen bara.
Men då blir det sova tidigt så jag kommer upp imon.

Innan det blir gonatt så blir det ett hett bad, en kopp kaffe och tv.
Sköt om er alla söta!

//S


Kommentarer
Postat av: camilla

blir tomt utan Jönis!

Skönt för henne, hon behöver nog lite vila..



2012-01-26 @ 12:16:00
URL: http://jeanpilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0