Sommar....

Så kom sommaren och semestern.
På tv:n pågår fotbolls VM och Sverige har skött sig bra.
Lilla hästen har åkt på bete vilket betyder att jag inte behöver mocka på några veckor :)
Daniel jobbar sista veckan nu sen har han 3 veckors semester han också. 
 
Sedvanligt blir det Vadstena camping 10 dagar och folkrace, båda barnen skall köra <3.
Vi har köpt nytt förtält så det blir lite nytt även i år och jag älskar ju nytt - haha.
 
Övrigt i livet så har ingen av barnen flyttat hem, dom bor bra och sköter sig (såvitt en mamma får veta).
Jag och Daniel bor själv på våra 250 kvm och det är lite tomt ibland. Det är rätt skönt, trodde dock att tomma kakpaket i skåpen, slut på glass i frysen och försvinnandet av mitt godis skulle upphöra nu men så är inte fallet. Tror nästan att Linus fått bära hundhuvud många gånger för pappans sötsaksbegär :)
 
Ja justja, jag är ju arbetslös också. Har sagt upp mig och söker lite andra jobb. Tillslut tog orken att köra 14 mil om dagen och tanka bilen för 3-4000 kr/månad slut. Så har du något bra jobb så hojta till.
 
Sverige gjorde precis 1-0 i åttondelen så nu blir det lite fotboll.
 
Njut av sommaren fina du <3
 
//S
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0