Oktober blev november...

Så var vi inne i årets tråkigaste månad, november. En grå och trist månad som inte gör annat med måendet än tar det ner till botten. November är enda månaden på året jag verkligen vill ha snö :)
 
Idag väntar lilla hästen i stallet och ett medlemsmöte efter det. Esther och jag är ensamma idag eftersom dom andra småflickorna är med husse och jagar, kan hända att hon får följa med till stallet också.
 
På onsdag börjar jag jobba mer på riktigt, fram till nu har det bara varit strötider men nu blir det fasta dagar och fasta tider några månader. Ska bli skönt att få lite "vardag" igen. Man tappar lätt fokus när man går hemma länge men nu är det dags.
Tackade även ja till ett litet uppdrag igår som jag tror kan bli kul. Jag är lite trött på att vara hemma själv jämt eftersom Daniel jobbar, på kvällarna är han i garaget och på helgerna jagar han så jag är själv rätt ofta vilket inte riktigt är jag. 
 
Det skulle vara så skönt att någon gång ibland få höra att något man gjort betyder något för andra och att man gjort något bra, det är ju sånt som stärker ens självförtroende och gör att man växer.
 
I veckan lägger jag på lösenordet så du som inte hört av dig och vill ha det kommer inte att kunna läsa mer. Ni andra får det av mig när jag lagt dit det :)
 
Ha nu en härlig söndag så hörs vi :)
 
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0