Vikt är så tråkigt!

På tv:n är det biggest loser VIP och jag måste ju säga att jag älskar Gunilla Persson
men ibland är hon både dum och lat :) 
 
Halva mitt liv har jag "bantat" i perioder och det har inte gett något men nu har det hänt något iaf, sakta men säkert har jag gått ner i vikt och det känns ganska bra.
 
Idag har jag vart till stallet och fick en rejält trotsig häst. 30 minuter tog det innan jag vann och han kunde bete sig.
Han har stegrat, skenat och sparkat bakut idag så han till och med gick omkull, tack och lov stod jag bredvid med en longerlina annars har jag nog fått gjort ett besök på akuten - hästjävel var han idag!
 
Men jag vann :) och tillslut kunde vi göra det jag tänkt mig men jag var sjöblöt av svett. Det är inte så lätt att fajtas mot 500 kg häst!
 
Nu är det bara dusch kvar innan det blir godnatt så tack för idag så hörs vi!
 
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0