Hata livet!

Jag har märkt att jag rätt ofta hatar livet.
Varför kan inget bara flyta på, vara lätt och framför allt roligt?
 
Jag har sökt så himla många jobb men får inga pga att jag är en dömd "brottsing"?
Hur fan har världen tänkt att jag skall kunna försörja mig då?
Oftast har jag fel kompetens men det värsta svater jag fått kom idag! Jag är för kvalifoserad för tjänsten därför kan jag inte få den? Men vad menar man med det? Jag trodde att vården ville ha kompetent personal men så är det tydligen inte.
 
Ibland skulle det vara lättast att lägga sig ner och bara dö. Just nu blev det en sån stund!
 
För övrigt så har mitt hjärta fyllt 43 år idag, det är tur jag har han. Nog är jag ofta arg och sur på han för massor av saker - han lägger saker på fel plats, är för mycket i garaget, ställer fel i skåpen och han är faktiskt ganska kass på matlagning och tvätt. Men han är det jag lutar mig på när det är sånna här dagar. Jag älskar dig för det 😍
 
Han fick en supergod semmeltårta idag iaf och han är ju galen i mandelmassa 😊
Hovslagaren har vart till lilla pållen idag så nu är hans fötter fina.
 
Jag skall nog vara besviken och arg ett tag till innan jag går och sover så kanske jag kan sova hela natten sedan.
 
//S

Kommentarer
Postat av: Matte

Sarah det ordnar sig nog med jobb åt dig med
det är säkert ock Ha en en bra dag !☃️

2019-02-04 @ 18:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0