Vasalopp och snö

Så kom då snön denna vasaloppssöndag.
En för mig ledig söndag med städ och styrelsemöte på schemat.
 
Vaknade och kunde titta ut på 1 dm snö och fina flingor dalande ner. Vi har ju väntat så länge på den här snön men jag vet inte riktigt vad jag tycker om att den kommer 1 mars 🙃
 
Senaste veckan kan jag lägga tre årsmöten till handlingarna, byrådet, ORF och vindkraften.
Återvaldes till ordförande i ryttarföreningen och vindkraften vilket jag är nöjd med. Gillar att sitta där och jobba för förbättringar och mer transparans för medlemmarna.
 
Sportlovet har även sin sista dag idag så imorgon blir det lugnare i kungsberget och jag får några fler lediga dagar ett par veckor, skall bli skönt men samtidigt tråkigt att säsongen går mot slut eftersom jag trivs så himla bra där. Många gånger kan man bli galen på gästerna men nästan alltid är dom trevliga och så nöjda. Året har bjudit på härliga kollegor, kvarglömda saker i massor och även mycket känslor av det kärleksfulla slaget.
Jag har lärt mig hysa stor respekt för skidlärare och deras otroliga tålamod med alla nybörjare på skidor och snow bord.
 
Nu är det dags för dammsugaren en sväng innan det blir stallet och lite kvalitetstid med finaste hästen 
💗
 
Ha en toppendag alla fina!
 
//S
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0