Höst 2020

Höst är det, grått trist och blött.
Jo jag vet att jag inte är här så ofta men det händer några få gånger per år 😉
 
Säsongen i kungsberget är igång och tanken är att vi skall öppna den 28/11 men vi får väl se hur det ser ut med snö då. Det verkar ju inte bli så många minusgrader.
Daniel jagar idag och jag har hushållssysslor jag måste hinna med innan det blir en sväng till stallet.
 
Igår var jag och Emili på en roadtripp till Börjes hästbutik, inte så stort som jag trodde men ganska bra. Jag handlade inte så mycket men Emili handlade lite.
Skönt ändå att få komma bort hemmifrån en dag, man hinner ju inte fara runt så mycket numer.
 
Längtar efter utlandsresor med sol och värme och total vila, älskar ju värmen och hatar det här gråa som är nu. Men vi får vänta covid-19 bestämmer över världen nu.
 
Vi var till Funäs i somras en sväng iaf, otroligt skönt och mysigt på fjället.
Underbara vyer och så härlig luft. Fiske och vandring i 5 dagar var inte helt fel!
 
Sköt om er alla så ser vi när vi hörs nästa gång!
 
//S
  
     
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0