Äntligen sol!

Veckan som gått har varit varm och skön.
Härligt att det äntligen blev lite värme, värme och uppehåll av regn innebär att jag tittat runt rätt mycket på anläggningen å allt som hänt.
 
Det händer så mycket. En promenad upp på toppen av Kungsberget och nerstigning i en av våra nya cykelleder var helt magiskt.
 
 
Vilket jobb det görs på anläggningen, blir så jäkla snyggt 😍
Helgen är här igen och jag är ledig, lite häst blir det såklart men även en hel del lugn och ro. Kroppen och huvudet är trött och jag känner mig lite sliten.
 
I onsdags fick jag min första vaccination mot Covid -19. Det enda jag kännt efter det är trötthet oc det är jag tacksam för.
En timme kvar att jobba sen stämplar jag ut och tar helg.
Bjuder på lite härliga bilder från jobbet 😊
 
 
 
 
Ha nu en underbar helg så hörs vi!
 
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0