Sommar

Vintersäsongen har äntligen slagit om till sommar.
Jag är kvar i Kungsberget och vi laddar för första sommarsäsongen med paddel och cykling.
Känns skönt att det är nära till jobbet och jag trivs otroligt bra.
 
Det händer inte jättemycket i livet men det här är en vår som inneburit många förrändringar även om det är små. Emili har blivit "mamma" åt ett litet stoföl, Afroodithe. En liten tös med mycket attityd. 
 
 
Själv har jag avancerat lite i min "tantridning" och börjat rida för en dressyrtränare för att lära mig hur man rider "på riktigt". Så inspirerande och så roligt. Helt plötsligt rider jag :)
 
Linus har kört första rallycrosstävlingen i helgen, SM i Höljes och som han körde! Han hanterar volvo bra och snyggade till tiderna riktigt bra vartefter helgen gick. Kul att se när det går så bra!
 
Det känns som om sommaren kommer att bli bra, Lite semesterplanering är på gång så någon lite tur i landet blir det nog.
Nu ska jag ut å röra lite på mig, vi får väl se när vi hörs igen!
 
Puss 💜
 
//S
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0