Livet nu

Ja sommaren är slut och nu är det höst på riktigt.
Vi har gått in i oktober och min månad, jag skall bli ett år närmare 50. Inte det roligast man kan uppleva men det är väl bara att gilla läget.
 
Roligt är dock att efter denna sommarsäsong går jag från säsongsanställd i Kungsberget till att vara tillsvidare anställd. Så fantastiskt roligt och vilka arbetskamrater jag får, helt fantastiska!
Det är en riktig umaning jag har framför mig men det lär väl gå det å.😇
 
Lilla hästen och jag fortsätter att utvecklas, om jag bara kunde sluta bry mig i vad andra tycker och någon gång själv tycka att jag är bra så skulle livet bli mycket bättre och kraven skulle sjunka betydligt. Men det kommer väl det också.
 
Helt plötsligt så öppnades ju Sverige upp och det blev ok att hålla tävlingar i folkrace vilket jag gillar. Det har blivit några tävlingar med blandade resultat. Men jag är alltid superstolt över mina småglin 💜
 
Thea och Loppan - ja vad skall man säga. Mina fyrbenta flickor som ger såå mycket. Lär mig massor och det är en magisk resa som jag blivit inbjuden till 😍
 
Nu en öl och Idol innan stalljour imorgon bitti.
 
Trevlig helg!
 
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0