Sommar i P1

I sommar har jag lyssnat på sommar i P1. Många bra sommarpratare har det varit men 2 stycken har så här långt berört mig så det nästan gjort ont.
 
Pär Lernström - en ortolig människa som man alltid ser le i TV, vilken fantastisk personlighet och vilket sätt att bjuda på sig själv.
 
Carl Hedin - En liten pojke som vuxit upp till en stor förebild för så många hästtjejer och killar. Väl värd att lyssna på.
 
Ibland när jag lyssnar på människor som berättar sin historia så får jag sån lust att skriva ihop min egen historia, den om en liten flicka som växer upp med att försöka vara alla till lags men egentligen inte kan något. 
Historien om en flicka som blir tant och fortfarande är missnöjd med sig själv men jag tror att det skulle vara tråkig läsning och det skulle blotta en tragisk uppenbarelse av människa så jag bör nog låta bli.
 
Men jag förespråkar ändå att ni lyssnar på Pär och Carl, två fantastiska människor.
Två människor som ger så mycket!
 
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0