Första säsongen.

Så är snart min första säsong som ansvarig för gästservice/lokalvård slut och det är på två vis.
Den ena kommer att sakna den fart och fläkt som är, den andra är den sidan som kommer att behöva sova och vara lite ledig. Jag är grymt trött men jag har lärt mig så himla mycket.
 
Jag har haft ett fantastisk gäng som medarbetare denna vinter och dom har slitit. Det har varit både ris och ros till oss alla.
Det har varit stressiga dagar då jag knappt trott att det skulle gå att reda ut men det har fukat. Idag är det lungt så vi alla kan andas lite.
 
Efter en knäskada i vinter så har jag kommit igång med ridningen mycket bättre och lillen är en stor del av återhämtningen numera när jag är trött, slut och inte riktigt orkar med mig själv.
Hade någon sagt det till mig för några år sedan så hade jag skrattat men det är nog det bästa jag gjort på länge - det här med att lära mig rida :)
 
Vi har ju fått en kompis till i familjen också, lilla Rakel, en beageltik på 7 månader fick flytta till oss eftersom hennes lämplighet i avel gick om intet. En pigg, alert och mysig tjej som gjort våran tant Greta glad igen.
 
 
Nu är det dags att jobba lite igen :)
Ha en fin kväll!
 
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0