Hösten kom

Oktober är här och det är 2022, sådär en 50 år sedan jag föddes. Undrar vad som hände när jag blev så gammal, känner mig som 30 men förstår ju att det inte är så när jag tittar på mina barn 😊
 
   
Dom är ju snäppet äldre än vad jag tänker mig kanske!
 
 
Hösten är en härlig årstid, vackra färger, luften blir klar och det är lättare att andas, samtidigt blir det mörker på kvällen och jobbigare att ta sig ur sängen på morgonen, hösten är inte min favoritårstid eftersom jag ofta mår skit då men den är vacker och man måste någonstans göra det bästa av den.
 
Mycket utetid, omge sig med stjärnor som gör livet lite lättare och mys framför braskaminen med lite levande ljus, ja det gäller bara att hitta det som får en att må bättre.
 
 
Våra stjärnor på fyra ben får mig alltid att må bättre, okomplicerade och lyssnar alltid, kanske för att dom inte har nått val men det känns bättre och då får det vara så.
 
Njut av hösten mina vänner, se till att ni omger er med kärlek och våga ta för er. Man blir aldrig äldre än man gör sig!
 
Kärlek 💜
 
//S
 
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0