Livets pussel

Om någon sagt till mig för 25 år sedan att min dotter skulle lura in mig på hästfronten så hade jag bara skrattat och sagt att den personen hade galet fel.
Men tänk vilka vändningar livet tar hela tiden!
 
Jag blev en "häst tant" tillslut och finner mycket lugn och ro i att åka till stallet och bara mysa och ladda mina batterier. Snälla lilla hästen som ger mig så mycket!
 
Det finns vissa saker i livet som är som bomull för själen - hästar, hundar och barn. Mina finaste barn som jag är så stolt över.
 
Man kan aldrig säga att livet är lätt att leva men man måste göra det bästa av det man blivit tilldelad.
I mitt fall har den delen med att göra det bästa av det precis börjat. Omprioriteringar, uteslutanden och tillägg görs varje dag och jag städar ganska rejält i mitt liv just nu.
 
Man kan inte gå och må dåligt och tycka saker är skit utan att göra något. Jag måste må bra och försöka få bort all min negativa energi från mitt liv.
 
Det är hög tid att borsta av mig allt det negativa och sätta mig ner och fundera hur jag vill må och hur jag vill att mtt liv skall se ut. Jag älskar stryktur och ordning i mitt jobb och nu har jag även börjat implementera det i mitt hem och på min fritid. 
Struktur och ordning kommer att bli mina ledord framöver.
 
Kärlek och närhet är andra viktiga ämnen i mitt liv och helt plötsligt och oväntat kom detta från ett helt oväntat håll på ett sätt jag inte trodde var möjligt men det pirrar i kroppen när jag tänker på denna typ av vänskap!
Jag är evigt tacksam för den vänskapen och en kram, närhet, kan betyda så mycket mer än sexuell kärlek!
Tack för dina öron och ditt sätt att se mig!
Du betyder så mycket för mig!
 
//S
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0