1 vecka.

Nu har vi varit till tandläkaren. Mer smärtfritt än så här kunde det inte vara! Emili kände ingenting och det kändes jättebra eftersom hon blev så skrämd förra gången hon drog bort en tand.

Danne har jobbat första dagen idag och det hade gått bra. Han tyckte det var skönt att göra något. Det har gått en vecka sedan hon åkte in på sjukhuset idag. Sakta börjar vi förstå att vi måste ta oss i kragen och få nått gjort i hemmet, det blir ju inte bättre än så här! Jag är glad att jag har så många att prata med och många som hjälper mig att ordna allt som skall ordnas. Barnen tar det bra, pratar om henne och berättar allt tok de kommer ihåg om henne.

Nu skall jag lägga mig i badet och slöa en stund, sen blir det tv - borde ju bli nått bra!
Ha det bäst och tack för titten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0